fredag, november 02, 2012

Födelsedagsbarn 22 och 23

Snart har jag inga Barn-barn längre
Idag fyller tvillingarna 18 år och inträder  ju därmed i VUXEN-livet
(three to go)
Här äro de 12 år
I fjor redovisade jag deras aktiva liv som tonåringar
Då firade de Halloween (?) i Siena
tillsammans med storasyster Lisa.

De önskas

 ALLT VÄL i Vuxen-LIFVET
Gratulationsvisa...

Etiketter: ,

2 Reflektioner:

Blogger den blyga skrev ...

När jag igår skulle lokalisera Tv2=Lina, för personlig gratulation, visade det sig att hon sitter utan elektricitet i New York!

02 november, 2012 07:18  
Blogger den blyga skrev ...

Jag hoppas ni har lyssnat på gratulationsvisan. Eftersom ni är två födelsedagsbarn tycker jag emellertid att det bör vara TVÅ visor

Här kommer ytterligare en!:
Din da´ida´

02 november, 2012 07:32  

Skicka en kommentar

<< Home