torsdag, februari 09, 2012

Thorsten Flinck!

Redan 1957 beslutade den gamle (då ännu unge) och jag i  enligt med vår HIP-kampanj att INTE köpa några kvällstidningar. Dessutom har jag bortvalt de inledande deltävlingarna i Melodifestivalen, tittade i stället på ett gammalt avsnitt av "Morden i Midsummer"...
MEN
igår kom jag upp sent, Nyhetsmorgon i TV4  övergick i Efter tio
och
Malou hade Helena Bergström, Jakob Eklund och Torsten Flinck som gäster.
Jag har ju missat hela debaclet med "skamgreppet"
MEN
Upptäcker en passant vilken fantastisk musikartist TF är (Fick dock en föraning häromveckan då han var på Skavlan)  MERA :

Etiketter: ,

1 Reflektioner:

Blogger den blyga skrev ...

Det slår mig att TF platsar i kategorin "unvollendbar"...

09 februari, 2012 08:00  

Skicka en kommentar

<< Home