lördag, januari 07, 2012

Födelsedagsbarn 1

...också rullar vi på kuttingen igen!
i.e.
Nytt år - nytt varv med våra/MINA 25 födelsedagsbarn.
FFG i Great Britain 2003
 2003 fick man fortfarande mata duvorna i London...
 Dessförinnan hade vi dock genomtravat British Museum!

För ett år sedan kunde jag stolt meddela att våran Stina, numera KRISTINA, blivit antagen vid Pembroke College i Oxford för att studera medicin. I början av oktober  2011 var det så dags.
Nu har hon efter decemberferier i hemlandet åkt tillbaka till sitt college. Terminen inleds med de första tentamina. Hon har utöver flitiga studier också börjat ro och sjunger i kör !

We wish you all the best !
 med både det ena och det andra och det tredje och det fjärde etcetera

Etiketter:

1 Reflektioner:

Anonymous Stina (Kristina) skrev ...

Eftersom jag var på roddläger på min födelsedag glömde jag alldeles bort internet och blogginlägget! Tack så mkt farmor för lyckönskningarna, och inte minst din födelsedagspresent :)

17 januari, 2012 16:49  

Skicka en kommentar

<< Home