lördag, januari 16, 2010

Gråvädersdag

En svanfamilj har i kylan funnit för gott att avvakta våren längs Öresund.

Även en gråvädersdag som denna finns det något att njuta av vid stranden. Den gångna månadens oavbrutna frost har skapat nya, ovanliga färger bland "öret".
Denna bild platsar för det nya projektet "månadens sten"

För att inte tala om "frusna vågor"

Etiketter: , , ,

2 Reflektioner:

Anonymous Jack skrev ...

Hej!
Är du "den där" den blyga på Lottens blogg med rubrik "Idag för 25 år sedan" som skrev att du var confused?

Hur som helst antar jag det, så för skingra dimman, din confusion, kan jag faktiskt tala om att jag är blogglös och då Lotten inte uppskattar att någon är anonym får man faktiskt snällt skriva www.blogger.com i URL:en enligt instruktion om hur man kan skicka en kommentar i alla fall.
Och klickar du då på namn kommer du till din egen.

Förresten ... vintern är otroligt vacker och dina foton här, i en mystisk grålila ton, är verkligen och tillika fantastikt fina.

Ha're som kaninen sa :o)

16 januari, 2010 08:42  
Blogger den blyga skrev ...

Javisst är jag "den blyga"!
MED citationstecken för jag är ju EGENTLIGEN en föga blyg person.
MEN
Det är ju det som är trevligt med bloggen - man kan odla okända sidor av sin personlighet...
TACK för upplysningarna OCH komplimangerna.

Den där von Schiller gick ju inte av för hackor

17 januari, 2010 15:07  

Skicka en kommentar

<< Home