söndag, augusti 30, 2009

Mera ätligt!

På väg till badet påminns vi om att det inte bara är rönnbärsår i år, utan även krikonår!
Själv har vi ju krikon som växer på grannens tomt, men befruktar vår gräsmatta!
Vi är inga stora marmeladätare så vi har kvar sådan från förra året - men de är goda även som smågodis...

Etiketter: ,

3 Reflektioner:

Anonymous karibien skrev ...

Åh vad det ser frestande ut!

Jag tror aldrig jag har ätit krikon nångång. Ordet flyttar mig ändå raka vägen tillbaka till barndomen.

Och Tårtan

30 augusti, 2009 00:48  
Blogger den blyga skrev ...

Va´bra att du kommenterade: Jag kan INTE kommentera på din blogg numera - rutorna där man skall klicka Prewiew eller Post fungerar inte - är okänsligt GRÅ och STELA.
jag har försökt både med Firefox och Safari.
Stelheten dyker upp även på inlägg där jag själv tidigare har kunnat kommentera!

30 augusti, 2009 07:31  
Anonymous karibien skrev ...

Oj, konstigt. Fast jag vet att nån besökare för månader sedan inte heller kunde kommentera. Ändå har jag fått kommentarer de senaste dagarna.

Nu har jag iallafall tagit bort kravet på captcha/ordverifiering, så pröva om det går bättre nu

/k

31 augusti, 2009 00:38  

Skicka en kommentar

<< Home