fredag, september 15, 2006

Sista sommardagen

Ännu är det barfota som gäller


Vågorna sköljer maneterna mot strand



Men snart finns bara skodon


...och så vovvarna förstås
Klicka gärna på bilderna för närmare studium!
Summary: Last day of the bathingseason!

3 Reflektioner:

Blogger Lotten Bergman skrev ...

Men! Vilka fina bilder!

15 september, 2006 09:22  
Blogger den blyga skrev ...

Javisst! Jag tog dem igår när vi badade för ABSOLUT sista gången i år!(?) Idag blåser det för mycket för att vara så där LJUVLIGT på stranden.
I morgon är vi ju "otherwise ocupied..."

I morse lade jag sista handen vid mitt tal, så jag hann inte hitta någon lämplig DIKT, de ropar ju efter en sådan - Men de Chablis
( I värsta fall får jag skriva den själv)

15 september, 2006 15:05  
Blogger den blyga skrev ...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

15 september, 2006 15:05  

Skicka en kommentar

<< Home